About us ;)

Red Bull Mobile Energizers are fun, outgoing & friendly bunch of girls who goes around energizing practically anyone who is tired & in need of an energy boost! We go around places and events in order to Energize & Educate the public on Red Bull's functionality & benefits! Of course, we have LOADS of FUN along the way, meeting new people at new places around Malaysia.. And we'd like to share our experiences here ;)

Wednesday, December 3, 2008

Winnie - Penang Red Bull ME


大家好!
我是来自槟城的婉妮,wennie

本人加入了这轻松快乐的女人家族已有三个月

加入了这温暖亲切的工作让我的工作经验添加不少色彩

我们的工作对于大部分的新星人来说还是很陌生

就让我简单地把我们的工作陈述一些些吧!

我们是REDBULL Mobile Energizer

就是驾着我旁边照片里的这辆宝贝(Terry)到指定的地点派REDBULL

简单吗?
哈哈!

真的很难找到一份可以用一句话解释完的工作了

所以我,真的
很幸运
很感激
很享受

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今天 (30/11/2008)的拍档是工作经验非常丰富,时常照顾我的julie

我们去了PISA Aquatic Center

赞助51st Malaysia Open Water Polo Championship

井底之蛙的我今天终于见识到什么是water polo了

当然也少不了身材一级棒的帅哥哦!


PERAK 队,加油!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我们的第二站是queensbay mall

St. John Ambulance of Malaysia Nationwide Mass CPR
在认真工作哦!
天真无邪的童年真是令人回味

好慈祥的护士姐姐 =P

最后当然少不了全程陪伴着我们的doraemon啦!

woantze, winnie & julie

No comments:

Related Posts with Thumbnails