About us ;)

Red Bull Mobile Energizers are fun, outgoing & friendly bunch of girls who goes around energizing practically anyone who is tired & in need of an energy boost! We go around places and events in order to Energize & Educate the public on Red Bull's functionality & benefits! Of course, we have LOADS of FUN along the way, meeting new people at new places around Malaysia.. And we'd like to share our experiences here ;)

Thursday, November 6, 2008


我是wayne,是怡保新晋的ME。

Petronas Tasek, Ipoh 3 on 3 Competition (2nd Nov 2008, SAT)


11月2号,在他昔(tasek) petronas 油站举行了一场3 on 3 的(18岁以下)青年篮球赛。 那是我第二次以ME的身份前往该地sampling. 到了目的地时,映入眼帘的全是一班活力十足的少年们 (我忽然觉得自己老了。。)哈哈! 没关系!我也是很活力的老家伙麻!哈哈!


那是一个艳阳高照,十分酷热的一天。
顶着热刺刺的太阳,在场的每一个人都是汗流浃背的。
当然,我和搭档poh sim成为场里不可缺的’清凉品”~~
(因为我们给他们冰冷的 Red Bull Less Sugar 麻!)


看着青春的汗水在阳光下挥舞,
少年们尽力追逐胜利的影子,
我忽然很喜欢自己ME的身份;
像他们的后援,在他们精疲力竭时给予帮助。
我也是他们的一份子啊!
有些少年跟我们比较投缘,当看见他们胜利的一刻时,我也不禁欢呼!
(兄弟,干得好!哈哈)
最后,散场时,他们走过来,以极其害羞和生苦涩的笑容对我们说:谢谢,姐姐。
你们好漂亮哦!(哈哈哈。。我开心得当晚睡不着了。)
青春,活力,让生命有激情! ME的身份让我体会更多,更多。。
生命是一场没休止符的惊号叹!
-Wayne-

No comments:

Related Posts with Thumbnails